!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '181925660709807'); fbq('track', 'PageView'); (function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:2955594,hjsv:6}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

Het gezicht achter de stem: Christel de Jager

Mogelijk hebt u regelmatig per telefoon of e-mail contact met medewerkers van de Oaktree Group. Om u een beeld te geven van onze mensen, laten we ze in deze rubriek wat meer over zichzelf vertellen. De beurt is deze keer aan Service Manager Christel de Jager.

Wie ben je?
Ik ben Christel de Jager en ben werkzaam als Service Manager binnen de Oaktree Group.

Hoe lang ben je al werkzaam binnen de Oaktree Group?
Ik werk twaalf jaar bij de Oaktree Group. In die tijd heb ik verschillende functies vervuld, waarin ik in nauw contact heb gestaan met de klanten.

Waaruit bestaan je werkzaamheden nu zoal?
In de rol van Service Manager draag ik zorg voor de totstandkoming van afspraken tussen ICT-afdelingen en gebruikersorganisatie over de kwaliteit, kwantiteit van de te leveren ICT diensten, daarnaast zie ik toe op de naleving van deze afspraken met als doel een optimale relatie tussen de gebruikersorganisatie en ICT-afdelingen van de klant en de Oaktree Group te realiseren.

Een aantal concrete werkzaamheden van mij zijn:

  • Uitbreiden en verbeteren van klantrelaties op operationeel vlak.
  • Bepalen van het gewenste serviceniveau van de te leveren ICT-dienst, de manier waarop dit serviceniveau gemeten kan worden en de wijze waarop het serviceniveau gerapporteerd wordt.
  • Opstellen en implementeren van SLA’s (Service Level Agreements).
  • Beheren en onderhouden van SLA’s.
  • Bespreken van de overeengekomen SLA met de klant en het hiertoe opstellen van rapportages.
  • Voorstellen van verbeteringen of nieuwe diensten bij de klant.
  • Afhandelen van eventuele problemen bij de klant.
  • Aansturen van engineers en programmeurs die ICT-diensten voor de klant verzorgen.

Wat is de grote meerwaarde daarvan voor jullie klanten?
Als Managed Service Provider zijn we het verlengstuk van de ICT-organisatie van de klant. In de samenwerking zijn er altijd zaken die geoptimaliseerd of verbeterd kunnen worden om zo de dienstverlening nog beter af te stemmen op de behoeften van de klant. Als Service Manager draag ik hier zorg voor. De klant krijgt dus een ICT-dienstverlening die past als een maatpak.

Terug naar het nieuwsoverzicht

Stel een vraag aan de Oaktree Group

  • Vul onderstaande gegevens in en wij zullen spoedig contact met u opnemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.