Het gezicht achter de stem: Duncan Kilwinger

Mogelijk hebt u regelmatig per telefoon of e-mail contact met medewerkers van de Oaktree Group. Om u toch een beeld te geven van onze mensen, laten we ze in deze rubriek wat meer over zichzelf vertellen. De beurt is aan Accountmanager Duncan Kilwinger.

Wie ben je?
Mijn naam is Duncan Kilwinger, 25 jaar, en inmiddels ruim 6 jaar werkzaam als accountmanager binnen de Oaktree Group. Ik ben geboren en getogen in het prachtige Leerdam, dé glasstad van Nederland. Daarnaast is Leerdam bekend om haar Leerdammer kaas die overigens in het dorp Schoonrewoerd, naast Leerdam, wordt geproduceerd. Tot slot kan ik de prachtige, monumentale stadsmuur, waarachter onze voorouders in de 16eeeuw de Spanjaarden tegenhielden, natuurlijk niet onbenoemd laten.

Waaruit bestaan je werkzaamheden zoal?
Het onderhouden en uitbreiden van bestaande relaties en het leggen van nieuwe relaties. Concreet betekent dit dat ik veel contact heb met mensen die verantwoordelijk zijn voor ICT bij andere organisaties. Tijdens deze gesprekken gaat het, in geval van bestaande relaties, over de kwaliteit van onze dienstverlening en bekijken we hoe we onze organisaties qua werkwijze nog beter op elkaar kunnen afstemmen.
Daarnaast is het in kaart brengen van klantbehoeften een belangrijk onderdeel, waarbij met name het vinden van de latente klantbehoefte (dit wil zeggen: de behoefte die onzichtbaar aanwezig is) erg leuk is. Door te spreken over organisatiedoelstellingen en bedrijfsprocessen zoek ik naar aanknopingspunten om ICT vóór organisaties te laten werken. De tijd dat ICT werd gezien als noodzakelijke kostenpost begint steeds meer achter ons te raken en ik zie het als doel om organisaties hierbij te helpen.

Wat drijft je?
Als het lukt om een oplossing te realiseren die een klant écht verder helpt in het bereiken van haar organisatiedoelstellingen en/of het verbeteren van een bedrijfsproces. Daarnaast geeft het winnen van een opdracht, met veel concurrentie, ook een heerlijk gevoel.
Eigenlijk komt het erop neer dat ik blij word wanneer het lukt om een win-winsituatie – win voor de klant en win voor onze organisatie – te realiseren.

Waarom pas je zo goed bij de Oaktree Group?
Binnen de Oaktree Group zijn medewerkers bereid om een stap extra te zetten voor elkaar. Dat vind ik erg prettig aangezien ik er van hou om in een teamsfeer resultaten te behalen.

Wat is, buiten je werk, je passie?
Mijn grootste passie is voetbal. Het draait natuurlijk in eerste instantie om de eerste twee helften, maar de derde sla ik ook zeker niet over. Daarnaast hou ik ervan om samen met vrienden op een terras plaats te nemen of een goed restaurant te bezoeken. Tot slot hou ik er ook van om te golfen, maar dat combineer ik natuurlijk het liefst met mijn werk! ?

Wat heb je het meest gemist in coronatijd?
Zakelijk gezien de fysieke afspraken op locatie. Dit vind ik één van de leukste onderdelen van mijn werk en toen dit wegviel was dat een groot gemis. Gelukkig bleek Microsoft Teams een redelijk alternatief, maar mijn voorkeur blijft, afgezien van reistijd, uitgaan naar een fysieke afspraak.
Privé was het natuurlijk een drama dat terrassen en restaurants een tijd lang gesloten waren en ook voetbal niet mogelijk was. Daarnaast vind ik het leuk om te reizen wat ook op een lager pitje is komen te staan.

Terug naar het nieuwsoverzicht

Stel een vraag aan de Oaktree Group

  • Vul onderstaande gegevens in en wij zullen spoedig contact met u opnemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.