!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '181925660709807'); fbq('track', 'PageView'); (function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:2955594,hjsv:6}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

Het gezicht achter de stem: Stanley Telkamp

Mogelijk hebt u regelmatig per telefoon of e-mail contact met medewerkers van de Oaktree Group. Om u toch een beeld te geven van onze mensen, laten we ze in deze rubriek wat meer over zichzelf vertellen. De beurt is aan Accountmanager Stanley Telkamp.

Wie ben je?
Ik ben Stanley Telkamp, 53 jaar, samenwonend met Esther en wij hebben twee kinderen: een zoon van twintig en een dochter van achttien. Ik ben er acht maanden tussenuit geweest om te kijken of het gras bij de buren groener was. Op 1 september ben ik weer begonnen bij de Oaktree Group, in de functie van Senior Accountmanager.

Waaruit bestaan je werkzaamheden zoal?
Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit new business voor alle diensten die we bieden binnen de Oaktree Group.

Wat drijft je?
Wat mij voornamelijk drijft in deze functie is dat elke klant anders is en elke oplossing dus ook. Het meedenken naar de juiste oplossing, en als de klant daar ook een goed gevoel bij heeft en Oaktree de opdracht gunt, geeft mij dat elke keer weer positieve energie. Voor mij staat de klant centraal. Ik vind het belangrijk om goed te luisteren naar de klant en hem de perfecte oplossing te bieden.

Waarom pas je zo goed bij de Oaktree Group?
Bij Oaktree staat de klant centraal. De manier waarop de Oaktree Group haar relaties benadert, past bij me. Ik zit ook zo in elkaar: klant centraal en een persoonlijke benadering.

Wat is jouw specialiteit?
Ik heb niet echt een specifieke specialiteit. Ik vind het leuk om, bijvoorbeeld bij een afspraak voor een telefonie-oplossing, ook een aanbieding te maken voor bijvoorbeeld werkplekken of andere clouddiensten. Ik denk dan toch dat dit een van mijn specialiteiten is: goed inventariseren waar de klant allemaal behoefte aan heeft en niet uitsluitend concentreren op hetgeen waarvoor de afspraak was.

Wat is, buiten je werk, je passie?
Buiten mijn werk ben ik zelf een fanatiek hockeyer en ik hou van een potje golfen. Daarnaast train en coach ik het hockeyteam van mijn dochter. Dit doe ik al tien jaar met veel plezier.

Je bent na een korte uitstap weer terug bij de Oaktree Group. Hoe voelt het om weer terug op het oude nest te zijn?
Daar kan ik kort over zijn: het is net of ik met vakantie ben geweest!

Terug naar het nieuwsoverzicht

Stel een vraag aan de Oaktree Group

  • Vul onderstaande gegevens in en wij zullen spoedig contact met u opnemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.