Het gezicht achter de stem: Terry Silva

Wellicht hebt u regelmatig per telefoon of e-mail contact met medewerkers van de Oaktree Group. Om u toch een beeld te geven van onze mensen, laten we ze in deze rubriek wat meer over zichzelf vertellen. Servicedeskmedewerker Terry Silva trapt af.

Wie ben je?
Ik ben Terry Silva, 28 jaar jong. Sinds 1 mei 2018 ben ik werkzaam op de servicedesk van Apply in Utrecht.

Waaruit bestaan je werkzaamheden zoal?
In mijn functie ben ik vooral bezig met het ondersteunen van klanten bij alle technische vraagstukken. Dat is best wel breed: het varieert van telefoontoestellen programmeren tot uitbreidingen van bestaande systemen en het verhelpen van technische uitdagingen rondom Voice over IP en klantnetwerken.

Waardoor ga je met een goed gevoel naar huis?
Ik krijg er energie van als ik nieuwe dingen kan ontdekken. Ik probeer elke dag iets nieuws beet te pakken om mijzelf te prikkelen en in ontwikkeling te blijven. Op het moment dat het mij dan ook lukt om, bijvoorbeeld, een nog onbekend probleem te identificeren en op te lossen, leef ik helemaal op!

Waarom pas je zo goed bij de Oaktree Group?
Binnen de Oaktree Group krijg ik voldoende kansen om mezelf te bewijzen en om te groeien. En ik werk samen met fijne mensen. Mijn collega’s zijn bereid een stapje extra voor elkaar én voor onze klanten te doen. Erg prettig!

Wat is, buiten je werk, je passie?
In mijn vrije tijd houd ik me vooral bezig met sport en modelbouw, variërend van historische figuren tot militaire voertuigen. Hiervoor ben ik ook regelmatig op beurzen om te (window)shoppen, de nieuwste ontwikkelingen te volgen en inspiratie op te doen voor het volgende project.

 

Terug naar het nieuwsoverzicht