!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '181925660709807'); fbq('track', 'PageView'); (function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:2955594,hjsv:6}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

WorkFlow: sneller dan een beller

Wij van de Oaktree Group houden wel van een goed gesprek. We vinden het daarom allesbehalve vervelend als u ons belt. Maar wanneer een storing of ander technisch probleem de aanleiding van dat telefoontje is, heeft u mogelijk geen behoefte aan een uitgebreide conversatie. Op zo’n moment wilt u vlot en goed geholpen worden, zodat u snel weer volledig operationeel bent. Daarom introduceren wij ons klantinformatiesysteem WorkFlow.

“Bij een traditionele helpdesk bel je een helpdesk wanneer je ondersteuning nodig hebt”, weet Ronald Stroobach, COO van de Oaktree Group. “Meestal word je dan te woord gestaan door een eerstelijnsmedewerker. Zeker bij wat complexere problemen is die meestal niet in staat om direct te helpen. Vaak laat hij of zij een collega met meer specialistische kennis terugbellen, die opnieuw zal informeren naar de aard van het probleem.”

Dat kan best wat slimmer en doelgerichter, vinden we. Daarom hebben we een nieuw systeem ontwikkeld: WorkFlow. Hoe het werkt: u gaat allereerst naar https://workflow.oaktreegroup.nl/login en logt daar in met uw account. Daar kunt u een melding doen en daar wordt een ticket van gemaakt. Een supervisor van de Servicedesk beoordeelt het ticket en zorgt dat het direct bij de juiste engineer terechtkomt.

Realtime volgen
Ronald: “Het mooie van WorkFlow is dat je de status van je melding realtime kunt volgen. En binnen het ticket kun je corresponderen met ons. Zo wordt er een historie opgebouwd, dus we weten direct waar het over gaat en welke stappen al zijn gezet. Dat scheelt de klant veel vragen en ergernis aan de telefoon.”

We durven wel te beweren dat WorkFlow sneller is dan de telefoon. “Dit systeem is veel effectiever. We streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren op een ticket. En uiteraard houden we ons aan de afspraken die we in het SLA met de klant zijn overeengekomen. WorkFlow heeft alleen maar voordelen voor onze klanten”, besluit Ronald.

Met de introductie van WorkFlow hoeft u dus minder vaak telefonisch contact met ons op te nemen. Niettemin blijven de lijnen vanzelfsprekend altijd voor u open. Voor storingen en problemen is er voortaan dus WorkFlow, maar voor leukere dingen blijven we u met plezier te woord staan!

Terug naar het nieuwsoverzicht

Stel een vraag aan de Oaktree Group

  • Vul onderstaande gegevens in en wij zullen spoedig contact met u opnemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.